Perfecte dag voor een enorme wandeling - Reisverslag uit Heidelberg, Duitsland van Victoria Stralen - WaarBenJij.nu Perfecte dag voor een enorme wandeling - Reisverslag uit Heidelberg, Duitsland van Victoria Stralen - WaarBenJij.nu

Perfecte dag voor een enorme wandeling

Door: Victoria

Blijf op de hoogte en volg Victoria

30 April 2016 | Duitsland, Heidelberg

Hallo allemaal,

Vandaag ook nog even een kort berichtje, simpelweg omdat ik jullie de mooie foto's niet wil onthouden!

Gisterenochtend toen ik wakker werd stond er een berichtje van Lea op mijn telefoon, of ik zin had om mee te gaan wandelen zodra Signe klaar was met haar colleges. Er was goed weer voorspeld voor een wandeling en we hadden het er begin maart al over gehad dat we graag een keer omhoog wilde naar de Königstuhl. Zo gezegd zo gedaan.. Na een wandeling van ruim 2 uur berg op waren we dan eindelijk boven. Tussendoor zijn we even bij het kasteel (voor wat er dan nog van over is) gestopt, daar was ik erg blij mee aangezien ik al 5 dagen loop te hoesten en mijn longen echt even wat meer lucht nodig hadden. Helemaal boven hebben we ook nog lekker door de bossen gewandeld. Er zijn een aantal routes en er is ook een Märchen-Paradies, maar helaas zijn we toch echt te oud hiervoor. Dus zijn we er maar omheen gelopen via het 'Walderlebnispfad'. We zijn wel met de Bergbahn naar beneden gegaan, want heel veel zin om weer over alle rotsen en takken naar beneden te struikelen hadden we niet meer.

Zoals ik net al zei wil ik graag met jullie de prachtige foto's delen. Sommige foto's zijn gemaakt met mijn eigen mobiel, maar er gaan ook credits naar Michaella, die gewoon echt fantastisch kan fotograferen!

Fijn weekend nog allemaal!

Liefs Vic

  • 01 Mei 2016 - 00:15

    Henny:

    Hoi Victoria

    Ik doe je het echt niet na 2 uur aan de wandel,maar wat een uitzicht daarboven! Geen last gehad van hoogtevrees? En wat een leuke foto's! Geniet van je weekend en hopelijk ben je snel weer helemaal weer beter.

    xx Mama

  • 09 Mei 2016 - 09:34

    Theo Bijkerk:

    Hallo Victoria,

    jetzt hast du bestimmt anderes Wetter, oder? Man sieht, dass die Bilder vor mehr als einer Woche gemacht worden sind. Schön, dass du diesen Weg gegangen bist.
    Genieß die Zeit dort!
    Mach's gut
    Theo

  • 11 Mei 2016 - 12:27

    Irma:

    Tolle Bilder, Victoria!

    Da sehe ich einiges, was ich noch nicht kenne. Es gibt somit wieder einen Grund, Heidelberg zu besuchen...Du weißt ja: Vor Ort, also außerhalb der Uni, lernen ist genauso wichtig wie in den Seminaren. Auf geht's, ins Freie also!

    Viele Grüße
    Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Victoria

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 6722

Voorgaande reizen:

29 Februari 2016 - 31 Juli 2016

Heidelberg

Landen bezocht: