Krachttraining? rooster & verder niets boeiends - Reisverslag uit Heidelberg, Duitsland van Victoria Stralen - WaarBenJij.nu Krachttraining? rooster & verder niets boeiends - Reisverslag uit Heidelberg, Duitsland van Victoria Stralen - WaarBenJij.nu

Krachttraining? rooster & verder niets boeiends

Door: Victoria

Blijf op de hoogte en volg Victoria

06 April 2016 | Duitsland, Heidelberg

Lieve allemaal,

Alvast excuses voor alle typ- en taalfouten. Ik typ dit terwijl ik net thuis kom van een 6 uur duurde reis, of ook wel krachttraining genoemd. Ik vraag me echt af hoe ik het iedere keer voor elkaar krijg om zoveel zooi mee te nemen... Met thuis bedoel ik trouwens dat ik weer in het zonnige Heidelberg ben. Omdat zo ongeveer elke Erasmus-student vertrok met de Pasen (en helaas mijn huisgenootjes ook) en pas deze of volgende week weer terugkomt en er hier verder tot aan dit weekend niets georganiseerd werd, besloot ik Brabant toch ook maar even te bezoeken en mijn lieve vrienden en familie weer even een knuffel te geven. Zoals net dus al gezegd staat er dit weekend weer iets gepland en wel de trip naar Strasbourg, Basel en Baden-Baden in drie dagen. Twee van de meiden waar ik hier veel mee doe zie ik in Strasbourg en een ander is ook vandaag teruggekomen, dus gaan we vanavond samen eten.

Overigens heb ik mijn rooster gemaakt, kijk maar bij de foto's voor hoe dat eruit ziet :) Ik weet het, het staat vol gepland en als ik alles zou volgen en halen zou het op 61 studiepunten uitkomen, maar dit is eigenlijk alleen voor de eerste week, om te kijken wat ik echt interessant vind en wat niet en zodat ik eventueel nog vakken kan laten vallen mochten ze te moeilijk of iets dergelijks zijn.
Omdat er dus verder niet heel veel spannends gebeurd is, heb ik ook niet zo veel te vertellen, maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog op deze aardbodem ben :)

Kaartjes zijn trouwens nog steeds ontzettend welkom (hint).. Wat mij er aan doet denken dat ik de brievenbus nog even moet leeghalen. En dan ga ik even een half uurtje liggen, want in een winterjas en een dikke sjaal een loodzware koffer en twee tassen door Heidelberg heen slepen is nogal een uitdaging ;)

Bedankt voor het lezen en heel veel succes in ons kikkerlandje!

Liefs Vic

  • 06 April 2016 - 17:16

    Sissy:

    Hallo Victoria,
    So, dein Stundenplan ist voll, 22.5 Studienpunkte wären bereits genug, mehr ist gut, aber nicht übertreiben... ;-) Freitag frei- sieht dann wiederum fantastisch aus!!
    Ich freu mich, gleich wieder einen Blog von dir lesen zu können.
    Guten Appetit heute Abend!! Lass es dir schmecken und auch gut gehen. Schön, dass du - gerade erst wieder angekommen- gleich wieder 'was zu tun hast in Heidelberg!!
    schöne Grüße
    Sissy

  • 07 April 2016 - 13:04

    Theo Bijkerk:

    Hallo Victoria,

    bin gespannt, welche Wahl du treffen wirst. Spannend! Und dan nach einer solchen ansterenden Fahrt gleich wieder auf Tour?! Hoffentlich speilt das Wetter mit.
    VG Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Victoria

Actief sinds 10 Feb. 2016
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 6721

Voorgaande reizen:

29 Februari 2016 - 31 Juli 2016

Heidelberg

Landen bezocht: